środa, 13 lutego 2013

Jak składać zamówienie?

Aby zamówić nagłówek uściślić należy :
  • Kontakt : nr gg / nick na stardoll / email. 
  • Adres bloga.
  • Określić czy ma to być nagłówek / banner / napis. - cena za banner/ napis w " cennik" p. 3 
  • Ilość doll- cena w "cennik"  p 1 pp.a
  • Czy ubrania doll mają być w kolorach takich jak na zdjęciu czy w barwach jednej z palet? - palety "TU"
  • Jakie ma być tło? -cena za tło w "cenniku"  p.2
  • Czy twarz ma być stardollowa czy zamawiającego ? - cena twarzy w "cennik" p 1 pp b ms- 2
p - punkt , pp- podpunkt, ms - myślnik 


5 komentarzy:

  1. Hej,nie wiem jaki masz nick na stardoll więc zamówienie złożę tutaj.
    Zamawiam nagłówek z jedną dolką,mój blog nazywa się Minimalism.Stardoll.blogspot.com.
    Nagłówek ma być : mieć lekko kremowe tło,lalka najlepiej jak by wyglądała jak ta tutaj,coś w tym stylu: http://3.bp.blogspot.com/-H8rswZCj1pc/UPFPBpE_LsI/AAAAAAAABWM/lIprBe39lwE/s400/dla_AnileSuperGirl.png .

    Pozdrawiam cieplutko,Marta.
    Mój nick na stardoll : Martashal

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć na początek robisz świetną grafikę.
    Chciałabym zamówić jedną na swojego bloga.
    Chciałabym aby na nagłówku znajdowała się jedna doll, dobrze by było jak by wyglądała podobnie do tej doll z wcześniejszej twojej pracy- http://3.bp.blogspot.com/-H8rswZCj1pc/UPFPBpE_LsI/AAAAAAAABWM/lIprBe39lwE/s400/dla_AnileSuperGirl.png
    Chodzi mi o typowo wiosenny nagłówek więc tło prawdopodobnie nadawałoby się takie: http://pu.i.wp.pl/k,NjU1ODEzMTYsNDcwMzIxMzA=,f,sceneri.bmp
    Mój blog to StardollNaszymSercem.blogspot.com..
    Ps: Jestem obserwatorem bloga i zapewne będę go polecać.
    Pozdrawiam!

    Stardoll: KasienkaForewer

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Zamawiam nagłówek na mojego bloga : http://zycie-realistyczne-i-stardoll.blogspot.com/ . Na grafice ma być adres bloga ( bez blogspot.com ). Na tej grafice niech będzie jedna doll. Pozy konkretnej nie mam , ale chciałabym , żeby miała obie ręce w kieszeniach krótkich spodenek - jeansów. Chodzi mi o letnią grafikę . I jakaś ładna bluzka 3-4 rękaw :) Tło błękitne. Obserwuję bloga jako Jola1255 . W razie jakiś pytań o szczegóły mój nick na stardoll : Jola1255

    OdpowiedzUsuń

GG: 44005881