niedziela, 7 października 2012

Tym razem Level Up na 100%

Tak więc z niektórych rzeczy wyrastamy,a niektóre pozostają nam w nawyku.Ja ?wyrosłam" z rozmazywania cieniowania,lecz dalej nie umiem robić włosów.Może to przyjdzie z czasem? Nie wiem.
No ale wracając do tematu.Ta grafika udała mi się o wiele lepiej niż poprzednia, chociaż ,nie powiem, były problemy. A więc o to ona ! :D
Włosy to przerobiona wersja Jagienki ;D
Włosy całkiem tu nie pasują ale z cieniowania np. sukienki i skóry jestem bardzo zadowolona.


Plusy :sukienka i ciało (w tym twarz)
Minus: Turban i włosy 
Czas: 3/4 h


3 komentarze:

  1. cześć grafika przecudowna mam prośbę prosiłabym o nagłówek 3 dolki twarz stardollowamój blog to moja-moda-moje-stardoll.blogspot.com a i nagłówek ma być nieprzezroczysty :)
    Malga137

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna :D Nawet bardzo dobra lub celująca :3

    OdpowiedzUsuń

GG: 44005881