czwartek, 2 stycznia 2014

Takie tam. Pożegnanie

Strasznie zapuściłam bloga...
Ale prawda jest taka, ze już od straty poprzedniego komputera nie mam jakoś werwy żeby tworzyć.
Już mnie nic nie trzyma na tym blogu.
Szczerze mówiąc , kilka razy zastanawiałam się nad jego usunięciem.
Ale...
Jest tu tak dużo wspomnień, tak dużo rzeczy które wam się przydadzą, że naprawde nie mam serca go usunąć.
Możecie korzystać ze wszystkich rzeczy które tu są ( w sensie pozy,  linki do fryzur i.t.p ) .
Mam nadzieje, że wam sie przydadzą :)
Na tego bloga może zajrzę kilka, kilkanaście razy.
Jak na razie jestem pochłonięta pisaniem opowiadania
 ( Klik < jeśli lubicie klimaty Potterowskie i Dramione)
Także myślę, że to już końcowy etap mojej przygody z graficzeniem.
Także Żegnam.
Mam nadzieje że miło spędzaliście tu czas :)
denger13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GG: 44005881