niedziela, 30 grudnia 2012

A niech strace ;D Pozy (I)

Dobra ;D Pewnie zaraz posądzicie mnie o kopiarstwo ,no ale ...
Pomysł zaczerpnięty z bloga Lilianna2511 [klik]
Nie mogłam się powstrzymać żeby tego nie dać ;D
O co chodzi ?
Tak jak Lilianna2511 daje wam na wasz własny użytek pozy ;D Może wam się przydadzą ;D
1
 3
 4
 6
 7
 8 (*O*)
 9
10 
 11
 12
 13
 14
 15
16 
(otwórz w nowym oknie aby pobrać)
W zapasie mam jeszcze 196 póz ( może ich jeszcze przybyć ;D) więc jakiś czas to będzie ;D .
Także ... Częstujcie sie ;DD 
Ten no... SMACZNEGO :D

3 komentarze:

  1. Zawsze mam problem z pozami, więc dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mrał mrał no, dobry pomysł nie jest zły ^^ Biorę wszystkie Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Spoko, też od niej ten pomysł zmałpowałam, ale ciii.... :D W sumie nie można się za to gniewać, bo idzie na korzyść i niczemu nie szkodzi. Wzięłam wszytskie przydadzą się, hihi.

    OdpowiedzUsuń

GG: 44005881