środa, 5 grudnia 2012

Grafika dla AnimeSupergirl

Hmm.Moim skromnym zdaniem to moja najlepsza grafika jak do tego czasu.Nadal nie umiem robić włosów (tu zapożyczyłam od LoveGossip4life) ,zmieniłam tylko kolor i kształt włosów tak aby pasowały do postaci.Cała praca zajeła mi 2 tygodnie ,z lekkim załamaniem ( przez brak prądu nie miałam połowy postaci -.-').Najwięcej kłopotu sprawiły mi czarne wzorki na ubraniach.Ogółem nie jest tak tragicznie ;D
Plusy-Cieniowanie ,Obojczyk ! (*O*)
Minusy- Krzywe bransoletki (truskawkowa i malinowa xD) zbyt chuda ręka przy bransoletkach.
Czas-2 tyg

1 komentarz:

  1. Wow... *o* Jesteś GENIALNA! Grafika... Co tu dużo mówić... Cuuudowna... *.* Jedyne, co mi się rzuciło w oczy to obojczyki... Wyglądają trochę jak... Nie obojczyki... Ale ogólnie moim zdaniem przynajmniej, grafika jest warta uwagi.
    Pozdrawiam, OQC

    OdpowiedzUsuń

GG: 44005881