wtorek, 29 stycznia 2013

Ogłoszenia... Parafialne ^^

 Po pierwsze : Pojawił sie nowy gadżet .Związku z tym iż zauważyłam ze blog odwiedzają osoby z innych krajów z boku pojawił się nowy gadżet - translator Sądzę że ułatwi wam to choć troszkę przęglądanie mojego bloga.
Po drugie: Chce poinformować że niedługo blog przejdzie (znowu xd) metamorfozę.
Po trzecie :  Tu poruszę ważną  kwestie.Nie życzę sobie,aby podczas tworzenia zamówienia na czacie na sd,albo w wiadomościach prywatnych ,lub w komentarzach pojawiały się pytania typu " Jak tam nagłówek? " bądź " Skończyłaś już mój nagłówek? "albo "Kiedy dostane moje zamówienie ?". To jest naprawdę denerwujące.
Po czwarte : Jeżeli zamawiasz u mnie nagłówek musisz być obserwatorem ( sprawdzam :3) .
Po piąte : od dzisiaj możecie oceniać moje posty ,gdyż pod postami pojawiły się "reakcje " .Myślę że tak będzie o wiele łatwiej ;3
Po szóste : Nie mogłam się powstrzymać ! Mam już ferie ! :D a wy ? Kiedy macie ? Czy już mieliście ?


Także

KEEP
&
CALM
AND
CARRY ON

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GG: 44005881