wtorek, 1 stycznia 2013

Podsumowanie roku 2012

Także jak wiele blogów  postanowiłam zrobić podsumowanie. Będzie tu wszystko , od ilości odwiedzin po nowe umiejętności. Także miłego czytania ,dla zaciekawionych.


1.Ilość odwiedzin

Od 8 lutego do 31 grudnia zebrało się ponad 3 tysiące odwiedzin !

Najwięcej odwiedzin zebrało się w sierpniu (752 )



Najbardziej zaciekawił was post z grafiką numer XXII (21) ,czyli nagłówek na konkurs na S-i-M.
Zaraz po grafice nr 21 pojawiła się grafika I , czyli nagłowek na konkurs na barwny ([*]) 
Następny w kolejce był post z nagłowkiem na konkurs na Niezrealizowanych.

Tu jak widzimy ,pokazane jest z jakich krajów mnie oglądaliście.Jestem co najmniej pozytywnie zdziwiona  Kolumbią, Izraelem ,Brazylią i Bangladeszem.


2. Ewolucja .../Najlepsze grafiki.

Wraz z biegiem czasu zmieniał sie mój styl i rodzaj cieniowania . Oto najlepsze z moich nagłówków ! :D

Małe postępy...
 Widać postępy prawda ?

3.To co się nie udało czyli najgorsze grafiki.

Każdy grafik (przynajmniej ja) uczy sie na błędach i za każdą grafiką nakazuje sobie by być lepszym.Tak oto moje najgorsze grafiki ;D 








Jak widać dużo tego było ;D
No ale cóż ;D No i na koniec.Moje noworoczne postanowienie :
Chcę być coraz lepsza w grafikowaniu ;D
A wasze ? :D






1 komentarz:

  1. Postępy ;333. A i chcę powiedzieć że pobierałam te pozy ;> , i sliczneee grafiki ;333

    OdpowiedzUsuń

GG: 44005881