środa, 12 września 2012

Co się dzieje ,gdy w domu się nudzi.

Nie śpię od 9 .Jestem chora.Wszystko mnie boli, ale mimo to siedzę przy komputerze i bawię się gimpem , paintem i photoscape.Oto wyniki wszystkich zabaw programami graficznymi oraz do obróbki zdjęć.
hehe .Nietoperki.Co prawda nie robione dzisiaj.Lecz do grafiki się nadają prawda? Paint i Photoscape ;D

Laas.Także nie robione dzisiaj.Obrazek robiony na potrzeby konkursu,gdzie(jak później doczytałam) trzeba było zrobić las  podaną techniką.Ja głupia dnie doczytałam i wyszło mi takie cuś. Gimp
Zdjęcie jest orginalne ;D pobrane od wujaszka google ;D Niżej Efekty  dzisiejszego bawienia się kolorowaniem ;D
Wszystkie oka kolorowałam po Denaturacji ;D Niedługo pojawi się poradnik graficzny jak to zrobić ;D gimp

-Oko namber łan ;D 

 -Oko namber tu ;D 

Trzy
A na koniec  moje dwa ulubione ;D


to jakieś nie dorobione bo widać szary kolor między rzęsami  xD
Mój przyszły avatar ;D

No a jakże nie obyłoby się bez kosmosu! :D Co prawda robione na początku mojej przygody z grafika ale jest ;D Gimp

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GG: 44005881