niedziela, 2 września 2012

Grafika XXIII dla MissGirls150

Jestem zła! Nie dość że zbieram się do tego nagłówka już od kilku tygodni,to jeszcze pomyliłam osoby które mają znajdować się na nagłówku .Dlatego też odcień skóry na rękach oraz odcień twarzy może się deczko różnić.Nagłówek wyszedł jak wyszedł.Mam nadzieje że spełniłam kryteria i spodoba się zamawiającej ;D
Oto treść zamówienia :


  • chciałabym zamówić nagłówek z jedną doll ( ze mną - MissGirls150 ) na bloga stardollowa-moda-i-ja.blogspot.com w kolorach pastelowych . Też chciałabym żeby moja doll była jesienna :) kwestię tła zostawiam tobie ;)
Nie wyszło za bardzo jesiennie ,ale (chyba) jest pastelowo.Nie miałam pomysłu na tło więc zostawiłam przezroczyste ;D
A o to i nagłówek
Plusy: Na 100% Napis i cekiny ;3
Minusy:na pewno pistacjowa bluzka i ręce (któż by się spodziewał -.-')
Czas:2 dni

1 komentarz:

GG: 44005881