czwartek, 27 września 2012

Level up ?

Nie wiem jak nazwać temat.Taka tam drobnostka.No ale wracając do tematu. Level up?Skąd to pytanie ?
Otóż we wrześniowe ,zimne popołudnia oraz wieczory w domu strasznie się nudzi.Tak więc zasiadając do komputera z kubeczkiem kakałka i kocyka zaczęłam tworzyć coś innego.Co ? Otóż zastosowałam całkiem inną technikę cieniowania .Jak mi wyszło? Oceńcie :


Plusy :Bluzka (*.*) skóra
Minusy: Spodenki i oczywiście palce ! :D
Czas :1/2 h
Podoba się wam ? Poza bd dodana do Zakładki wolne pozy ;D

9 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się, zła technika cieniowania. Bez urazy, ale to chyba twój najgorszy nagłówek :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Radzę zmienić technikę, bo ta z tego jest kiepska :/ A w pasku bocznym pisze, że w drodze jest nagłówek na konkurs, mogę wiedzieć jaki konkursik? :D

      Usuń
    2. Technika była tylko na próbę.A nbagłowka nie zdążyłam już zrobić bo konkurs został zakończony xD

      Usuń
    3. chociaż chyba zostane przy takiej technice cieniowania ciała ;3

      Usuń
    4. Mi najbardziej chodzi o te ciało, jest takie no nie potrafię nawet określić, ciuchy mogą być, ale technikę cieniowania ciała tutaj radzę zmienić.

      Usuń
  3. Ja nie chcę nic mówić, ale Domi ty też nie jesteś jakąś specjalistką w graficzeniu.Rozumiem "grafik dla grafika" ale na przykład ja mi powiedziałaś ,że jestem początkująca i ,że wyszło gorzej niż zwykle,a sama zaczęłaś grafikę później.
    A co do Ciebie Lilko ,poprawiasz się to fakt ,ale na razie radziłabym Ci pobawić się w cieniowaniu czernią i bielą i zmieniać ich krycie,a jak coś to rozmazuj te zgięcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolka, ja nie mówię że sama jestem lepsza. Po prostu wyrażam swoje zdanie ;p

      Usuń

GG: 44005881