środa, 12 września 2012

Grafika XXIX dla AnimeSupergirl

No to tak.
1.Jestem chora więc przez ten tydzień możecie spodziewać się różnych rzeczy na blogu.
2.Mam tak zwany kryzys uczuciowy.Wszystko się zawaliło itd itp.Takie tam bzdety.
3.Nie mam (tak,dalej nie mogę znaleźć.) pozy dla walentynki i Prośba do niej
Czy mogłabyś zmienić zamówienie ? Nigdzie nie mogę znaleźć takiej pozy.
4. Skończyłam nagłówek dla AnimeSupergirl Rezultaty pokażę niżej.
5.Co mnie wzięło żeby pisać w podpunktach? Ale dobra tam .
Zamówienie :

Cześć. :)
Zamawiam nagłówek z jedną medoll na bloga my-plotka-cafe.blogspot.com w barwach ... hmm ... pastelowych ale żeby nie był znowu taki mdły, jakaś pastelowa zieleń, beż .. NIE !BEŻOWA BLUZKA I BRĄZOWE SPODNIE ,buty mogą być ... boso :D .Nagłówek ma być przezroczysty, bez żadnego tła, sama dolka .... Na nagłowku ma sie znajdować lalka (nie moja) , zdaj się na sb, chcę jakąś ładną twarzyczkę, [...]

Poza lalki to taka podparta ręką o bok  [...]
Dziękuje i pozdrawiam:)

AnimeSupergirl

Jedna doll; Jest!
Beżowa bluzka: Jest (chociaż mi się wydaje że jest taka ...taka trochę żółta xd)
Brązowe spodnie: Są!
Przezroczystość?:Jest!
Poza: Jest!
Więc chyba wszystkie warunki spwłnione

Oto nagłówek:




Czas: 2 dni
Minusy: Spodnie i ręka na spodniach (wooow !! Niespodzianka!!Chyba z rąk nigdy nie bd zadowolona xd)
Plusy: Cieniowanie ,Bluzka i chyba to wszystko ;D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

GG: 44005881